Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl zawalczy o rynek wart blisko 830 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2016 10:06

Sieć Lidl wprowadziła niedawno do oferty pieluchy jednorazowe pod marką własną Toujours i ruszyła z dużą kampanią promocyjną „Toujours – Wielka zmiana Pieluszki”. Lidl chce w ten sposób zawalczyć o udziały w rynku pieluch, który według danych GfK Polonia był wart w 2015 roku 828,6 ml zł.

Lidl jako największy konkurent Biedronki zechce odebrać jej część udziałów w tym rynku. Pieluchy Dada, które sprzedaje sieć dyskontów z owadem w logo są najlepiej sprzedającymi się pieluchami jednorazowymi na polskim rynku. 

- Produkty marki Dada od lat cieszą się dużym uznaniem klientów naszej sieci. Jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu ich sprzedaży. Zgodnie z wynikami raportu „GfK Polonia - badanie zakupów gospodarstw domowych w Polsce w roku 2015” pieluszki marki Dada mają największy udział w wolumenie (wyrażonym w liczbie sztuk pieluszek) w kategorii Pieluchy Dziecięce w Polsce. W badanym okresie pieluszki marki Dada stanowią 46 proc. wszystkich zakupionych pieluszek - podało biuro prasowe JMP.

Pieluchy Dada dostępne są w 9 wariantach (plus pieluchomajtki). Pieluchy Toujours dostępne są w sześciu rozmiarach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.