Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl zrywa z wizerunkiem taniego dyskontu

Autor: wyborcza.biz 26 listopada 2013 11:57

Na półki Lidla tydzień temu wróciły produkty marki Deluxe. To marka własna zupełnie inna od jej tradycyjnego pojmowania: Lidl sprzedaje pod nią drogie produkty luksusowe jak homar, szynka parmeńska czy bażant. Jak tłumaczy spółka, sieć chce dać klientom możliwość poznania wykwintnych smaków w atrakcyjnej cenie - informuje serwis wyborcza.biz.

Jak podaje wyborcza.biz, Lidl stopniowo zrywa z wizerunkiem taniego dyskontu. Zaczęło się od wina, którego Polacy w ostatnich latach piją coraz więcej - z branżowych szacunków wynika, że pijemy średnio 3-5 litrów na osobę rocznie. Ten wzrost zawdzięczamy głównie dyskontom - według firmy badawczej AC Nielsen dyskonty mają w rękach 40 proc. rynku wina. To nie tylko efekt działalności Lidla, ale też Biedronki, która także postawiła na droższe gatunki wina (choć nie tak drogie jak w Lidlu).

W połowie listopada do Lidla wróciła marka Deluxe - dość nietypowa marka własna, w ramach której Lidl sprzedaje produkty luksusowe. W ofercie sieci znalazły się m.in. homar w cenie 29,99 zł za 325-gramowe opakowanie czy też carpaccio z łososia z parmezanem (cena 7,77 zł za 100 gramów). Oprócz tych produktów Lidl sprzedaje też ekskluzywne sery, wędliny i słodycze, np. belgijski sernik za 15,99 zł czy orzechy makadamia za 17,99 zł. Wśród produktów luksusowych są też mozzarella z mleka bawolego (5,99 zł) i włoska szynka wołowa Bresacola (9,99 zł za 80 gramów. Cena za kilogram: 124,90 zł) - czytamy w wyborcza.biz.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • antydyskont 2013-11-26 14:48:54

    dziadostwo, w którym na 1000m2 nie ma miejsca na watę lub kaszę gryczaną luzem

  • malyedu 2013-11-26 14:40:59

    Brawo LIDL. Tak trzymać !

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.