Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl zwiększył wydatki na reklamę o 50,7 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 31 lipca 2013 10:49

Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).

Firma od roku w cotygodniowych odsłonach prowadzi intensywną kampanię z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2013-07-31 14:17:52

    Reklama??? Najlepszą reklamą jest dobra gazetka i ceny. Niestety z Lidla gazetkę uważam za najgorszą, jest dla mnie najmniej czytelna, mało informacji o produktach spożywczych. Ale ostatnio zaopatrzyłam sie w Lidlu w mięso drobiowe całkiem dobrej jakości a ceny były konkurencyjne. Wcześniej zaopatrywałam się w ubojni drobiu ,ale obecne ceny tam są dla mnie nie do zaakceptowania. Filet z kurczaka powyżej 12-13zł eliminuje z zakupów.Znowu będzie większe spożycie wieprzowiny ale po cenach nie przekraczających pewnego pułapu.Bardzo szybko przystosowuję się do zmiany żywienia. I powiem ,że wg moich wyliczeń , wychodzi mi coraz taniej i zdrowiej.Mięso jemy raz, dwa razy w tygodniu. W Lidlu przestałam kupować mleko UHT 3,2% .Kiedys cena mleka przyciągała mnie do Lidla.Idzie u mnie sporo tego mleka , bo sama robię jogurty. Teraz kupuję w Tesco,bo tam jest cena konkurencyjna a mam tylko parę kroków dalej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.