Lidl zwiększył wydatki na reklamę w pierwszym kwartale o ponad 42 proc.

Autor: dlahandlu.pl/wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2018 11:21

W pierwszym kwartale 2018 roku Lidl Polska wydał na reklamę w telewizji 131,6 mln zł, czyli o 42,7 proc. Więcej niż rok wcześniej – wynika z zestawienia przygotowanego przez serwis wirtualnemedia.pl, na podstawie danych firmy Nielsen.

W pierwszym kwartale 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną sieci Lidl wyniosły 92,2 mln zł.

Jak podały wirtualnemedia.pl, cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach wyniosły łącznie w pierwszym kwartale tego roku 6,18 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o 7,37 proc.

Przypomnijmy, że według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462,42 mln zł wobec 464,82 mln zł w 2016 roku. Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299,28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.