Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Łódź przygotowuje się na inwazję dyskontów

Autor: Gazeta Wyborcza 29 lipca 2013 09:54

W Łodzi wielkopowierzchniowych sklepów jest coraz więcej. Właściciele małych ledwo wiążą koniec z końcem. Kiedy słyszą, że dyskontów może być trzy razy więcej, opadają im ręce - pisze "Gazeta Wyborcza".

Wydawać by się mogło, że dyskontów i marketów w Łodzi jest aż nadto. Jednak liczby mówią, że może ich być nawet trzy razy więcej.

W Łodzi na jeden dyskont przypada około 16 tys. mieszkańców. W Polsce są już miasta, w których współczynnik ten spadł do około 6 tys. A to oznacza, że miejsce na rozwój dyskontowego biznesu jeszcze jest i firmy na pewno z niego skorzystają.

Dyskontów jest coraz więcej i coraz częściej zaczynają konkurować między sobą. A to napędza jeszcze niższe ceny. Rozważając plusy i minusy dyskontów, trzeba pamiętać o jeszcze jednym. W ciągłym schodzeniu z ceny bardzo łatwo zagubić troskę jakość. Aż strach pomyśleć, co będzie, jeśli wielkich sklepów będzie trzy razy więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • s 2013-08-06 15:38:27

    łomatko, co za suchar. bardzo pouczający artykuł, wnikliwy i w ogóle. A co na to mama Madzi?

  • b. prac. 2013-07-29 20:47:16

    Ciekawi mnie co zrobią hurtownie takie jak Selgros bo przecież dyskonty zabijają ich potencjalnych klientów - małych sklepikarzy!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,32

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.