Logo Fresh24.pl na celowniku Apple

Autor: gazeta.pl/dlahandlu.pl 1 października 2013 12:27

Prawnicy pracujący dla Apple doszukali się podobieństwa jabłka z logotypu internetowego sklepu spożywczego Fresh24.pl do jedynego słusznego owocu, opatrującego plecy takich urządzeń jak iPhone, czy iPad. W efekcie, Apple chce unieważnienia znaku Fresh24.pl - informuje gazeta.pl

Sprawa trafi pod rozwagę Urzędu Patentowego RP. Firma bowiem nie zamierza odstępować symbolu swojej marki i zawnioskowała o uznanie skargi za bezzasadną. Jak pisze gazeta.pl, żeby było śmieszniej, firma F24, do której należy logotyp Fresh24.pl jest też współwłaścicielem "a.pl", co do którego producent elektroniki też ma spore zastrzeżenia. O ile we Fresh24.pl pojawia się jabłko, o tyle bowiem "a.pl" można przeczytać jako "a-pe-el", co przecież brzmi łudząco podobnie do "a-pl". Tym ostatnim firmuje się Apple.

Przypomnijmy, sklep Fresh24.pl należy do spółki A.pl Internet, które w maju 2013 r. zgłosiła wniosek o upadłość. Na stronie fresh24.pl numer infolinii jest identyczny, jak numer sklepu Frisco.pl, który jakiś czas temu został dostawcą A.pl Internet. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.