Lojalność w telefonie: Żappka ma ponad milion użytkowników, Lidl Plus ponad dwa

Już w pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka ma ponad milion użytkowników. Lepszy wyniki notuje jednak aplikacja Lidl Plus, której liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 2 mln (dane za maj, aplikacja ruszyła w kwietniu). Aplikacje mobilne na nowo związują klienta z siecią handlową - to zasługa szybkiej gratyfikacji lojalności konsumentów.
- Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce,
a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej
z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie – podkreśla Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju sieci Żabka.
Aplikacja przyciąga użytkowników ciekawymi promocjami oraz możliwością zbierania żappsów i wymieniania ich na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy, do tej pory użytkownicy żappki zebrali ich już kilkaset milionów. Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café. - Jeśli chcielibyśmy ułożyć pionowo wszystkie hot dogi odebrane
jako nagroda w aplikacji, to ich wysokość równałaby się ponad 42 wieżom Eiffela lub 136 długościom boisk piłkarskich - podkreśla sieć.
Przeczytaj także:
Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz komunikowanie jej benefitów akcjami marketingowymi.
Przypomnijmy, wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019 pokazują, że wśród aplikacji sklepowych 1. miejsce należy do Rossmanna (10. w zestawieniu), OLX (14. w zestawieniu), Allegro (18. w zestawieniu) i McDonald's (20. w zestawieniu). Pozostałe to: Google, Facebooka, Gmail, Instagram.
Aplikacja Lidl Plus oferuje promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki. Użytkownik Lidl Plus płacąc za zakupy przy kasie jest identyfikowany za pomocą wirtualnej karty dostępnej w aplikacji. Każde użycie karty nagradzane jest dodatkowym rabatem „zdrapką”.
Chociaż eksperci już kilka lat temu zapowiadali zmierzch ery programów lojalnościowych, wydaje się, że moda na zbieranie punktów za zakupy wraca ze zdwojoną siłą. Biedronka na początku roku chwaliła się, że jej karta lojalnościowa ma już 7 milionów użytkowników.

-
LOLkomando 2019-07-05 14:14:13
zajefajna ta appka. i te nagrody godzinowe - mega okazje to som, np Hotdog za 1.5 zeta xD
WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 21:53 GIS ostrzega: bambusowy kubek Bamboo Geo nie nadaje się do kontaktu z żywnością
- Cz 21:48 LPP wyemitował obligacje o wartości 300 mln zł
- Cz 21:43 Skiba: Podatek handlowy, prędzej czy później, wejdzie w życie
- Cz 21:40 20 lat za oszustwa na portalach aukcyjnych
- Cz 20:23 Grupa Metro z najlepszym wynikiem w hurcie od 10 lat m.in. dzięki Europie...
- Cz 15:06 EY: 6 kluczowych zasad na drodze do rentownego wzrostu
- Cz 14:16 Empik najemcą N-Parku
- Cz 14:04 Złote Tarasy z nowym najemcą gastronomicznym
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Listopad w handlu: Tesco zmierza do mety, debiut Eurospara, nowe koncepty...
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.