Lojalność w telefonie: Żappka ma ponad milion użytkowników, Lidl Plus ponad dwa

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2019 11:37

Lojalność w telefonie: Żappka ma ponad milion użytkowników, Lidl Plus ponad dwa fot. Żabka

Już w pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka ma ponad milion użytkowników. Lepszy wyniki notuje jednak aplikacja Lidl Plus, której liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 2 mln (dane za maj, aplikacja ruszyła w kwietniu). Aplikacje mobilne na nowo związują klienta z siecią handlową - to zasługa szybkiej gratyfikacji lojalności konsumentów.

- Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce,

a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej

z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie – podkreśla Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju sieci Żabka.

Aplikacja przyciąga użytkowników ciekawymi promocjami oraz możliwością zbierania żappsów i wymieniania ich na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy, do tej pory użytkownicy żappki zebrali ich już kilkaset milionów. Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café. - Jeśli chcielibyśmy ułożyć pionowo wszystkie hot dogi odebrane

jako nagroda w aplikacji, to ich wysokość równałaby się ponad 42 wieżom Eiffela lub 136 długościom boisk piłkarskich - podkreśla sieć.

Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz komunikowanie jej benefitów akcjami marketingowymi.

Przypomnijmy, wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019 pokazują, że wśród aplikacji sklepowych 1. miejsce należy do Rossmanna (10. w zestawieniu), OLX (14. w zestawieniu), Allegro (18. w zestawieniu) i McDonald's (20. w zestawieniu). Pozostałe to: Google, Facebooka, Gmail, Instagram.

Przeczytaj także:

Aplikacja Lidl Plus oferuje promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki. Użytkownik Lidl Plus płacąc za zakupy przy kasie jest identyfikowany za pomocą wirtualnej karty dostępnej w aplikacji. Każde użycie karty nagradzane jest dodatkowym rabatem „zdrapką”.

Chociaż eksperci już kilka lat temu zapowiadali zmierzch ery programów lojalnościowych, wydaje się, że moda na zbieranie punktów za zakupy wraca ze zdwojoną siłą. Biedronka na początku roku chwaliła się, że jej karta lojalnościowa ma już 7 milionów użytkowników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • LOLkomando 2019-07-05 14:14:13

    zajefajna ta appka. i te nagrody godzinowe - mega okazje to som, np Hotdog za 1.5 zeta xD

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7916
Ilość aktualnych ofert: 481346

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.