Lokale Sfinksa w centrach handlowych zmienią koncept

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2017 18:41

Krótsza karta, mniejsze zatrudnienie (obsługa półkelnerska), mniejsze lokale, niższe ceny i koncentracja na topowych potrawach – te cechy mają wyróżniać nowy koncept fast casual dining Sfinks Polska. Nowa marka została już zgłoszona do Urzędu Patentowego.

Sfinks Polska zamierza wejść na rynek z nową marką własną fast casual dining. Spółka planuje w tym celu przekształcić część swoich obecnych lokali, które teraz nie do końca pasują do założeń restauracji Sphinx, choć są bardzo rentowne. Dotyczy to m.in. lokalizacji w centrach handlowych.

Powierzchnie lokali nowej marki własnej będą mniejsze niż restauracje Sphinx (preferowana wielkość to 60-100 mkw.). Zmniejszone zostanie również menu. W nowym koncepcie firma zamierza postawić głównie na swoje topowe danie, czyli sharmę. Będzie ona też prawdopodobnie tańsza niż w restauracjach z uwagi na mniejsze koszty zatrudnienia (obsługę półkelnerską – zamawianie przy kasie). Tym sposobem spółka zamierza trafić do stałych klientów, a jednocześnie skusić do swojej oferty nową grupę.

Chociaż docelowo nowy koncept ma być rozwijany poprzez franczyzę, na razie firma postawi na lokale własne. – Musimy zrobić kilkanaście własnych lokali, żeby sprawdzić, jak działają i móc przedstawić potem ofertę franczyzy – tłumaczył podczas konferencji Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

Początkowo na nową markę zostanie przekształconych 12–13 lokali. – Nie wiem, czy zdążymy w pierwszym półroczu, ale planujemy zrobić to dosyć szybko – zapowiedział podczas konferencji Sylwester Cacek. Nowa marka została już zgłoszona do Urzędu Patentowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.