Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lokalizacje abonamentowe generują ponad połowę przychodów IMS

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 maja 2016 09:39

Spółka IMS zanotowała w I kwartale 2016 r. 9,02 mln zł skonsolidowanych przychodów. Wynik EBITDA wyniósł 2,33 mln zł a zysk netto 1,23 mln zł.

Wzrost kosztów w I kwartale wynika z realizowanej strategii zakładającej zwiększanie zespołów sprzedażowych i IT, oraz zwiększonych wydatków marketingowych – łącznie w I kwartale 2016 o 335 tys. zł wyższych niż w I kwartale 2015.

Od strony operacyjnej, IMS z sukcesem realizuje strategię polegającą na szybkim zwiększaniu liczby obsługiwanych lokalizacji abonamentowych. W I kwartale generowały one ponad połowę przychodów Grupy (dokładnie 51%).

- Rozwój w zakresie lokalizacji abonamentowych jest podstawą naszej strategii. Umowy tego typu zapewniają nam stabilne i pewne przychody. Dlatego cieszy, że ten segment działalności rozwija się tak dobrze – zaznaczył wiceprezes Piotr Bielawski.

Na koniec I kwartału IMS obsługiwał w modelu abonamentowym już 10.692 lokalizacji, czyli o 19% więcej niż przed rokiem. Liczba lokalizacji, w których spółka świadczy usługi audio i wideo wzrosła o 16% do 8.663. Dynamicznie rozwijają się usługi aroma – liczba lokalizacji wzrosła tutaj o 32% do 1.538.

W I kwartale wzrosły koszty działalności operacyjnej. To efekt wzmacniania spółki kompetencji i zasobów ludzkich Grupy, co ma się przełożyć na szybszy rozwój w kolejnych latach.

- Chcemy maksymalnie wykorzystać korzystną sytuację rynkową i nasze kompetencje. Wzmacniamy organizację o wysokiej klasy specjalistów, będziemy także intensyfikować działania komunikacyjno - marketingowe. Dla nas to inwestycja niezbędna, żeby rosnąć jeszcze szybciej zarówno na rynku polskim, jak i europejskim – podkreślił Piotr Bielawski.

Zarząd spółki zmienił propozycję podziału zysku za 2015 r. i proponuje, żeby dywidenda wyniosła 23 grosze na akcję. Poprzednia propozycja zakładała poziom 15 groszy na akcję.

 

 IMS S.A. – to działająca do 16 lat w Polsce i Europie firma specjalizująca się w usługach z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju korzystnie wpływając na komfort zakupów i na zachowanie klientów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.