Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Łosoś w sklepach może być jeszcze droższy

www.portalspozywczy.pl 19 lipca 2016 12:34

Jerzy Safader, prezes Polskiego Stowarzyszenia Przetwórców Ryb z zaskoczeniem przyjął informację o zapowiadanym spadku cen łososia na światowych rynkach. Przyznał jednak, że przewidywane spadki nadal nie są wystarczające i znacząco odbiegają od notowanych jeszcze w ubiegłym roku. Wkrótce może to spowodować gwałtowny wzrost cen łososia w sklepach.

Puls Biznesu powołując się na portale iLaks oraz Undercurrent News poinformował, że w najbliższych dniach możliwy jest spadek cen łososia, za kilogram którego trzeba obecnie zapłacić 90 NOK. Przewidywany spadek cen ma wynieść co najmniej 10 NOK, jednak nadal będą one znacząco wyższe od poziomu akceptowalnego przez odbiorców - 50 NOK.

Zdaniem Jerzego Safadera taki spadek cen nie będzie satysfakcjonujący. 

- Ceny łososia doszły do 8 euro. Jeszcze półtora – dwa lata temu kilogram surowca kosztował 3,5 euro.
Wspomniane spadki są możliwe, ale to nadal bardzo drogo. Cena powinna być tak, jak przed dwoma laty i dochodzić do 3 - 3,5 euro. Tak naprawdę cena pomiędzy 4 a 5 euro byłaby jeszcze do zaakceptowania - mówi Jerzy Safader. 

Jak dodaje wiele firm ma podpisane długoterminowe kontrakty z sieciami handlowymi, w związku z czym często dopłacają do biznesu. Mimo to muszą sprzedawać swoje produkty.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.