LPP: Do 2020 roku sprzedaż internetowa ma stanowić 7-8 proc. sprzedaży grupy

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2016 10:28

Grupa LPP miała w III kwartale 2016 roku 6,5 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 79,7 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody grupy LPP wzrosły do 1,488 mld zł z 1,261 mld zł w trzecim kwartale 2015 roku - podała spółka w raporcie. 


Po trzech kwartałach 2016 roku grupa LPP zanotowała 17,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 179 mln zł zysku rok wcześniej, 27,4 mln zł EBIT wobec 267,3 mln zł rok wcześniej przy przychodach na poziomie 4,16 mld zł (wobec 3,56 mld zł przed rokiem).

Spółka chce dalej rozwijać e-commerce. W 2017 roku e-sklep Reserved ruszy w Rosji, na Ukrainie i w Wielkiej Brytanii. Celem spółki jest osiągnięcie do 2020 roku sprzedaży internetowej stanowiącej 7-8 proc. sprzedaży grupy.

Przeczytaj także:

Wśród szans na czwarty kwartał 2016 roku LPP wymieniło m.in. poprawę sprzedaży LFL, dynamiczny rozwój e-commerce (4 marki na 5 nowych rynkach w IV kw.) oraz brak podatku od sklepów wielkopowierzchniowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.