LPP otworzyło w zeszłym roku 22 sklepy

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2019 10:57

LPP otworzyło w zeszłym roku 22 dwa sklepy. Największy przyrost liczby salonów odnotowała najmłodsza marka w portfelu grupy, czyli Sinsay – 39 proc. Sieć ta liczy 272 sklepy. Brand jest też liderem sprzedaży – 28 proc. oraz przyrostu powierzchni sklepów - 21,8 proc. – Warto podkreślić również bardzo dobry, bo 11-procentowy wzrost sprzedaży kolekcji House’a, który miał słabszy 2017 rok – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.

Na sklepy stacjonarne LPP zamierza wydać w 2019 r. 670 mln zł. W ciągu najbliższych czterech lat grupa chce zainwestować w nowe salony ponad 2 mld zł.

- W starszych markach prowadzimy restrukturyzację. W Polsce niektóre sklepy likwidujemy, zamykamy nierentowne lokale, którym kończą się umowy najmu i otwieramy większe salony. Wierzymy, że trzeba inwestować w sklepy stacjonarne – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz.

W 2018 r. jedynie Mohito odnotowało dwa procenty przyrostu, marka zakończyła rok z 296 sklepami. Sieć pozostałych brandów zmniejszyła się. Marce Reserved ubyło cztery procent rok do roku, zostało 464 lokale. W Cropp wskaźniki pokazały – spadek o 8 proc., pozostały 373 salony, natomiast House pokazał jednoprocentowe obniżenie i wkroczył w 2019 r. ze stanem 332 punktów sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Cezary 2019-04-30 14:51:19

    Niech rozwijają jak najwięcej sklepów za granicą. Brakuje nam właśnie takich firm, które by miały swoje sklepy w całej Europie. Trzymam kciuki za sukces.

  • chudy 2019-04-24 19:24:40

    Z takim tempem to za kilka lat przebiją Zarę czy inne zagraniczne sieciówki :).

  • elka 2019-04-23 14:15:52

    Najważniejsze że rozwijają się wszystkie marki spod skrzydeł LPP nie tylko Reserved to w dłuższym okresie czasu na pewno przyniesie ogromny pożytek.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,89

  • Śr

    4,45

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.