Lubella wspiera sprzedaż nowej linii makaronów

Autor: pr 31 maja 2017 12:28

Lubella niedawno wprowadziła do swojej oferty makarony w formach MINI. Aby przedstawić je konsumentom, marka poświęciła im najnowszą, szeroką kampanię reklamową. Lubella MINI zostaną zaprezentowane w spotach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.

W najnowszej kampanii marka prezentuje nowe makarony, które dzięki swoim mini formom i właściwościom doskonale komponują się w daniach słodkich oraz wytrawnych i dają w kuchni nowe, niezliczone możliwości. Działania łączące telewizję, outdoor oraz digital doskonale się uzupełniają.
Nowa reklama telewizyjna z serii „Lubella i 1000 pomysłów” przedstawia prosty przepis na danie z makaronem Lubella Mini rurki z warzywami. Mama z synem przygotowują muffinki z warzywami i udowadniają, że nawet z kilku składników można uzyskać wiele smaków. 

Nowe makarony Lubella opanowały nawet przestrzeń miejską, gdzie format MINI zagościł na maxi nośnikach – czyli citylightach i reklamach na autobusach miejskich. Na nośnikach outdoorowych będzie można zobaczyć różne kreacje, które mają za zadanie poinformowanie konsumentów o nowości w rodzinie produktów Lubella. Przedstawiają one trzy z pięciu wariantów: Mini kokardki, czyli klasykę w małej formie, Mini rurki łączące w sobie 5 warzyw oraz wyjątkowe, czekoladowe Mini świderki. Wszystkie produkty z linii są także prezentowane w kreatywny sposób w social mediach marki oraz na www.uwielbiam.pl. Posty w technologii 360⁰, gify, zdjęcia opowiadające kuchenne historie – wszystkie cieszące oko ciekawostki znajdziemy na profilach marki na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami VOD.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.