Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lubelska Galeria Stokrotka wzorcowym obiektem sieci

Property News 6 sierpnia 2013 10:01

Spółka zależna Emperii - Stokrotka, która rozwija koncept Galerii Stokrotka, pracuje nad nowymi założeniami dotyczącymi projektowania kolejnych obiektów handlowych. Prowadzi też proces remodelingu i modernizacji istniejących budynków.

- Kładziemy nacisk na to, aby oferta w obiektach była komplementarna w stosunku do supermarketów Stokrotka - wyjaśnia Wojciech Słowański, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami spółki Stokrotka. - W galerii kompletujemy szereg usług według założonego modelu. W naszych centrach funkcjonują apteki, drogerie, salony odzieżowe i obuwnicze oraz sklepy z asortymentem RTV/AGD. Ofertę uzupełniają usługi innych branż. Taki tenant mix sprawdza się na lokalnych rynkach i to rozwiązanie będziemy utrzymywać. Oczywiście nieustannie monitorujemy rynek i podejmujemy rozmowy z nowymi podmiotami pojawiającymi się w branży handlowej, które są zainteresowane wejściem do naszych obiektów - tłumaczy Wojciech Słowański.

Jeśli chodzi o rozwiązania techniczne, firma chce przede wszystkim wyeksponować salę sprzedaży supermarketu, przesunąć ją bliżej wejścia oraz poprawić układ funkcjonalny.

Spółka prowadzi też remodeling istniejących obiektów. - To nieodłączny element zarządzania nieruchomościami. Galerie i centra handlowe to obiekty "żywe", które stale ulegają przekształceniom, wraz z wiekiem wymagają unowocześnienia, zmian w układzie przestrzennym, czy w strukturze najemców. Na rynku handlowym pojawiają się dobrze rokujące nowe marki, niektóre spółki wycofują się z polskiego rynku, a wraz z nowymi trendami pojawiają się nowi operatorzy (np. ostatnio intensywnie rozwijająca się branża e-papierosów), zmieniają się także potrzeby najemców np. Stokrotki. Te wszystkie okoliczności bierzemy pod uwagę przy decyzjach o modernizacji obiektów - opowiada Wojciech Słowański.

Przykładem galerii, którą poddano takiem procesowi, może być centrum handlowe w Lublinie przy ul. Żelazowej Woli. - Budynek miał już swoje lata, chcieliśmy poszerzyć ofertę usług dla klientów. Dokonaliśmy odnowienia całej elewacji, zastosowaliśmy bardziej funkcjonalny układ komunikacji wewnętrznej, wprowadziliśmy nowych najemców: Pepco oraz Drogerię Natura. Zmodernizowaliśmy też supermarket Stokrotka od strony technicznej. Ta transformacja przełożyła się na efektywność operacyjną obiektu - mówi dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami spółki Stokrotka.

Jak dodaje, sytuacją, która wpływa na decyzję o remodelingu, jest także wejście do galerii nowego, kluczowego partnera sieciowego. Przykładem jest wejście do galerii w Opolu Lubelskim salonu Media Expert. - Dokonaliśmy zmian w układzie funkcjonalnym, zreorganizowaliśmy rozmieszczenie poszczególnych sklepów i punktów usługowych, tak aby bardziej efektywnie wykorzystać powierzchnię handlową - komentuje.

Jak dodaje, w tym roku pojawiła się propozycja rozbudowy obiektu handlowego spółki w centrum miasta Tychy. - Po długich analizach podjęliśmy decyzję o gruntownej modernizacji centrum handlowego "Azet", tak aby zaoferować naszym partnerom nowoczesny obiekt oraz rozszerzyć ofertę zakupową dla klientów. Jesteśmy na etapie tworzenia technologii nowego obiektu - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,36

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.