Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Maciej Dowbor w świątecznej kampanii marki Oral-B

Autor: media2.pl 6 listopada 2014 10:15

Ruszyła nowa kampania Oral-B, promująca szczoteczki elektryczne jako idealny prezent na święta dla niego i dla niej. Twarzą kampanii został dziennikarz i prezenter, Maciej Dowbor, który w specjalnie przygotowanym spocie osobiście przetestował szybkość szczoteczek elektrycznych.

Kampania Oral-B promuje szczoteczki elektryczne jako dużo szybsze i dokładniejsze, niż szczoteczki manualne, a przez to skuteczniejsze w dbaniu o codzienną higienę jamy ustnej. Przekonał się o tym Maciej Dowbor, ambasador Oral-B, który podjął wyzwanie marki i stanął do wyścigu ze szczoteczką elektryczną Oral-B. Wyścig polegał na porównaniu liczby ruchów na minutę wykonywanych przez szczoteczkę elektryczną Oral-B, z liczbą ruchów, jaką może wykonać człowiek używający szczoteczki manualnej. Przebieg i efekt wyścigu jest widoczny w specjalnym spocie telewizyjnym, przygotowanym na potrzeby kampanii. Spot można również obejrzeć na oficjalnym kanale Oral-B Polska na YouTube.

W ramach kampanii w Internecie promowane są również szczoteczki elektryczne z serii Professional Care 700, jako najlepszy świąteczny prezent dla bliskiej osoby. W dwóch spotach video i na banerach reklamowych prezentowane są dwa modele szczoteczki: elegancka czarna dla Niego oraz z końcówką wybielającą dla Niej.

Świąteczna kampania Oral-B prowadzona jest w telewizji, internecie oraz social media i potrwa od listopada do Świąt Bożego Narodzenia 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.