Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej

Autor: pr 18 września 2018 10:40

Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej Fot. materiały prasowe

O znaczeniu budowania więzi przypomina Wyborowa od Mistrza, której serce zostało stworzone przez prawdziwego rzemieślnika. Marka we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.

Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich. Przy stole możemy bowiem nie tylko wymieniać się opiniami w trybie rzeczywistym, dzielić materiałami, pokazywać innym to, co nam się podoba; nie ograniczają nas przy tym żadne filtry czy blokady. A reakcje na „profilówki” zmieniane w tzw. real time są natychmiastowe – nasi kompani spotkań nie muszą sięgać do smartfonów, aby wyrazić swoje opinie. Widać ich reakcje gołym okiem. Zaletą stołu społecznościowego jest także niezwykle sprzyjający kontaktom intuicyjny interfejs. Stół – dosłowna i metaforyczna platforma społecznościowa jest miejscem nie do zastąpienia – w naturalny sposób zrzesza wokół siebie ludzi i inspiruje do zacieśniania więzi w duchu serdeczności i gościnności, w dziedzinie której Wyborowa jest prawdziwym ekspertem.

– To co najlepsze w spotkaniach – emocje, bliskość, dzielenie się doświadczeniami, jakość tak spędzanego czasu – to esencja marki Wyborowa.  Wódka Wyborowa od Mistrza to idealny świadek tego, co dzieje się podczas wyjątkowych chwil przy wspólnym stole. Wierzymy, że autentyczna rozmowa to we współczesnym świecie wartość nieprzemijająca, nie do przecenienia. To forma komunikacji, która budzi emocje i  nie da się zastąpić niczym innym. Idąc z duchem czasu, chcieliśmy nawiązać do social mediów, które w ogromnym wymiarze nas angażują. Koncentracja komunikacji wokół stołu jako  platformy społecznościowej, którą zna każdy z nas, o którym i przy którym rozmawiamy jest puszczeniem oka do konsumentów – mówi Mikołaj Szymborski, Brand Director, Hosting Brands Wyborowa / Polish Vodkas International & Domestic / Wines.

Działania w ramach komunikacji Stołu społecznościowego realizowane są w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (Facebook oraz Instagram). Kampania potrwa do końca tego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.