Mąka Szymanowska wspiera sprzedaż loterią konsumencką

Autor: pr 11 marca 2016 10:49

Wystartował kolejny etap kampanii produktowej Mąki Szymanowskiej. Działania zainicjowane jesienią ubiegłego roku potrwają do końca marca. Za zakup mediów i przebieg aktywności odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Telewizyjna kampania produktowa Mąki Szymanowskiej to część działań wizerunkowych realizowanych obecnie przez markę oraz kontynuacja jesiennej promocji produktu w prasie i TV. Ważnym etapem aktywności jest loteria z nagrodami o wartości ponad 100 000 zł. Do wygrania są trzy nagrody główne po 20 000 zł na remont kuchni oraz 5 urządzeń wielofunkcyjnych Thermomix. Ponadto codziennie konsumenci mają szansę na zdobycie jednej z 95 maszyn do wypieku chleba.
Mechanizm promocji jest prosty. Konsument wysyła unikalny kod z wnętrza opakowania Mąki Szymanowskiej smsem lub za pośrednictwem strony: www.makaszymanowska.pl. Każdy kod bierze udział w trzech losowaniach, daje zatem szansę na zdobycie kilku nagród. Loteria trwa
do 25 marca 2016 roku.

Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing, a za realizację spotu – TV Film Produkcja. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    4,91

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.