Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Makłowicz jednocześnie twarzą Tesco i kampanii piętnującej kupowanie żywych karpi

Autor: press.pl 22 grudnia 2014 11:11

Makłowicz jednocześnie twarzą Tesco i kampanii piętnującej kupowanie żywych karpi

Robert Makłowicz w kampanii "Jeszcze żywy karp" zachęca, by kupić karpia w płatach, podczas gdy w Tesco, którego jest twarzą reklamową, można kupić żywe karpie. Specjaliści od reklamy ostrzegają, że może mu to zaszkodzić - czytamy w press.pl

Robert Makłowicz, prowadzący m.in. "Kulinarne podróże Roberta Makłowicza" i "Makłowicz w podróży", od 2012 roku jest twarzą kampanii reklamowej sieci Tesco, która sprzedaje żywe karpie. Od 2009 roku jest on też ambasadorem kampanii "Jeszcze żywy karp", organizowanej przez klub ekologiczny Gaja. Makłowicz nie widzi sprzeczności w udziale w tych dwóch kampaniach. - Nie jestem twarzą całego Tesco, tylko wybranych produktów - mówi. - To dwie różne rzeczy. W przypadku kampanii "Jeszcze żywy karp" jest to namawianie ludzi, by zrezygnowali z bezsensownego zwyczaju kupowania żywych karpi. To nie jest apel do sprzedawców, żeby nie sprzedawali w ten sposób ryby, tylko apel do ludzi, by takiej ryby nie kupowali - tłumaczy Robert Makłowicz. - To ewidentne niedopatrzenie Tesco - komentuje Marcin Kalkhoff, partner z BrandDoctor. - Jeśli sieć Tesco pozwala, by jej celebryta dawał swoją twarz projektowi sprzecznemu z jej ofertą i interesami, i nie jest zastrzeżone w kontrakcie, że mu tego robić nie wolno, to znaczy, że ten kontrakt został źle skonstruowany - uważa Kalkhoff. Dariusz Kubuj, strateg z Kubuj Strategia, uważa, że może to niekorzystnie wpłynąć na wizerunek Makłowicza. - On angażuje się w rzeczy ryzykowne, jest duża sprzeczność między tymi dwoma działaniami, w których bierze udział. Łatwo jest sprawdzić, że Tesco handluje karpiami, wbrew temu, co on doradza w innej kampanii - wskazuje Kubuj w rozmowie z press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Martin751 2015-01-04 22:03:31

    jaka rozkmina naukowa...

    brakuje tematów? Panie Przemądry DK Strategia- "zwykły" klient nie prowadzi tak głębokiej analizy. Robi ją Pan wyłącznie na własne potrzeby i garstki "naukowców" reklamowych. Problem z d...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.