Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Makro: Będziemy wprowadzać rocznie 600-700 nowych pozycji pod marką własną

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 12:38

Makro: Będziemy wprowadzać rocznie 600-700 nowych pozycji pod marką własną

Obecnie mamy 6 tys. pozycji pod marką własną spośród 40-50 tys. produktów, które oferujemy w halach Makro. Na pewno będziemy rozwijali ten segment naszej oferty - deklaruje David Boner, prezes Makro Polska w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl

Już teraz produkty private labels zaspokajają wszystkie podstawowe potrzeby konsumentów, ale przez następne kilka lat planujemy kontynuować to, co udało nam się w 2012 roku, czyli wprowadzać rocznie po 600¬ 700 nowych pozycji.

Impulsem do tego jest chęć wsparcia detalistów za pomocą unikalnej oferty produktowej, dzięki której będą mogli konkurować m.in. z dyskontami. Struktura naszych marek własnych wygląda następująco, marka Aro, czyli produkty pierwszocenowe oraz FineFood - marka z tzw. średniej półki.

Pozycjonowanie się dzięki oferowanym przez nas markom własnym daje szansę niezależnym handlowcom na nadanie ofercie sklepu unikalnej identyfikacji wśród klientów. Zwłaszcza marka pierwszocenowa, tania - jeśli spojrzymy na rynek przez pryzmat sklepów osiedlowych - staje się niezbędnym elementem konkurencji. Marka własna ma do odegrania ogromną rolę zarówno w sklepach niezależnych detalistów, jak i w sklepach franczyzowych z szyldem banerem Odido. Według naszych prognoz docelowo towary private labels przejmą w Polsce 30¬ 35 proc. rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2013-09-01 13:32:17

    Szkoda że Selgros tego nie potrafi ale jak się ma taki zarząd

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.