Makro nagrodzone za jakość obsługi

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 27 września 2011 09:00

Makro Cash & Carry zostało nagrodzone godłem Jakość Obsługi 2011 jako przyjazna firma w kategorii ,,Hurtownie samoobsługowe". Na liście 100 firm budzących największe uznanie klientów sieć znalazła się po raz trzeci.

Makro otrzymało tytuł Godła Jakości Obsługi 2011 na podstawie opinii trzymilionowej społeczności konsumentów, którzy umieszczali swoje oceny na multiplatformie programu (portal opinii jakoscobslugi.pl, aplikacje na portalach społecznościowych oraz specjalne aplikacje na telefony komórkowe). Godło Jakość Obsługi już po raz czwarty przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    23,51

  • Śr

    10,08

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.