Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Makro rozwija ofertę marek własnych. Szansę widzi w produktach ekologicznych

Autor: www.dlahandlu.pl 6 lutego 2013 16:17

Makro rozwija ofertę marek własnych. Szansę widzi w produktach ekologicznych

Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni MakroCash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming.

- Polskie marki własne, to już nie tylko tani asortyment w prostym opakowaniu, ale coraz częściej produkty ze średniej, a nawet wyższej póki cenowej, które są realną alternatywą dla produktów markowych, tym bardziej, że nie ustępują im pod względem jakości - mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego Makro Cash & Carry. - Trend ten potwierdza rosnąca w halach Makro sprzedaż takich marek jak: Fine Food, Horeca Select czy Rioba. Bardzo perspektywicznym segmentem rynku jest rozwój oferty produktów ekologicznych. Z myślą o klientach wybierających zdrową żywność stworzyliśmy linię Fine Food Bio - wyjaśnia Taylor.
Do marek rozwijających się najszybciej należą Fine Food, Fine Dreaming oraz Horeca Select - ich asortyment został łącznie poszerzony o 560 nowych artykułów.

Marka Fine Food, która prócz hal Makro Cash & Carry dostępna jest między innymi w sklepach ODIDO powiększyła się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również świeże warzywa, m.in. pomidory, bakłażany czy sałaty cięte. - Dużym zainteresowaniem klientów zarówno w halach jak i placówkach ODIDO cieszą się ciasta pakowane, sałatki i warzywa w słoikach oraz szeroka oferta dań gotowych, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne - informuje sieć.

Produkty sygnowane marką Horeca Select, tworzone są z myślą o klientach z branży gastronomicznej. Cały asortyment Horeca Select dostępny jest w dużych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb lokali gastronomicznych. W 2012 roku oferta produktów Horeca Select poszerzona została m.in. o warzywa konserwowe i mrożone owoce, grzyby, pierogi i ryby. - Klienci chętnie wybierają artykuły specjalistyczne: porcjowane mięso, masło klarowane, jajka sterylizowane promieniami UV, fryturę czy pełnotłuste kakao 22%. Wśród najczęściej wybieranych produktów sygnowanych marką Horeca Select znalazły się: świeże zioła, kiełki oraz tortille - wyjaśnia przedstawiciel firmy.

Inną marką stworzoną z myślą o profesjonalistach jest Rioba, skierowana do właścicieli kawiarni, restauracji czy barów. Rioba to między innymi wysokogatunkowe kawy świata, syropy smakowe, herbaty oraz słodkie dodatki. W minionym roku do rąk Klientów hal MAKRO trafiło ponad 20 nowych produktów sygnowanych tą marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.