Małe mleczarnie tracą na zakazie niedzielnego handlu

www.portalspozywczy.pl 4 stycznia 2019 11:03

O ile na początku roku nie odczuwaliśmy zmiany zachowań konsumentów wynikającej z wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę, o tyle pod koniec roku widać, że nawyki kupujących nieco się zmieniły – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Dąbrowski, prezes Gminnej Mleczarni w Pierzchnicy sp. z o.o.

Zwraca uwagę, że klienci zdecydowanie większe zakupy dokonują przed dniami wolnymi dla handlu. - Niestety dokonywane są one w dużych sieciach handlowych, które z kolei nie są zainteresowane współpracą z takimi podmiotami jak nasza mleczarnia. Dodatkowo znika z rynku coraz więcej małych placówek handlowych – mówi Piotr Dąbrowski.

- Pomimo tych niepokojących symptomów jestem jednak umiarkowanym optymistą. Produkujemy produkt w pełni naturalny, tradycyjnymi metodami. Posiadamy wielu klientów, którzy są gotowi więcej zapłacić za wysoką jakość produktu, aby mieć pewność, że jest on wytworzony tradycyjnie i naturalnie tzn. bez konserwantów, stabilizatorów, zagęstników itd. Myślę, że lokalny dobry produkt zawsze się obroni i znajdzie nabywcę – mówi prezes Dąbrowski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,03

  • Min

    0,58

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.