Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Małpka chce budować lojalność dzięki kuponom rabatowym. Wydaje własny kwartalnik

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2014 11:04

Małpka chce budować lojalność dzięki kuponom rabatowym. Wydaje własny kwartalnik

Sieć sklepów convenience Małpka Express rozpoczęła wydawanie bezpłatnego kwartalnika dla klientów sieci "Małpka Express na lato".

Firma Małpka S.A. nawiązała w tym celu współpracę z agencją Concept Publishing. Tematem aktualnego numeru jest wywiad ze znaną pogodynką - Dorotą Gardias. Magazyn zawiera przepisy na letnie potrawy, podróżnicze porady, ciekawostki szarady i konkurs, a także rabaty do wykorzystania w placówkach należących do sieci. - Podejmując decyzję o stworzeniu magazynu klientów sieci Małpka Express zależało nam przede wszystkim na odejściu od formuły zwykłego katalogu produktów czy gazetki promocyjnej. Główną funkcją magazynu nie jest promocja produktów, ale dostarczanie rozrywki czytelnikom - mówi Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu Małpka S.A.

Pismo zawiera ofertę napojów alkoholowych, dlatego przeznaczone jest tylko dla pełnoletnich klientów sieci.

Na tle wzrastającej konkurencji w sektorze spożywczym sieci detaliczne poszukują nowych, skutecznych sposobów zwiększenia liczby klientów i wielkości ich wydatków, a w konsekwencji swojego udziału w rynku. Badanie firmy TCC Global wyjaśnia, jak programy lojalnościowe, takie jak akcje zbierania kuponów, stały się skutecznym narzędziem budowania wierności marce, a także zdobywania stałych klientów. - Programy takie jak zbieranie kuponów za nagrody są bardziej skuteczne niż samo obniżanie cen, choćby dlatego, że wciągają klientów i ostatecznie oferują im coś o realnej wartości - stwierdza Neil Saunders, dyrektor zarządzający agencji badań sektora detalicznego Conlumino.

Podobne akcje stosują także sieci Lidl czy Biedronka. Lidl w ramach akcji promocyjnej współpracował z siecią Shell. Kierowcy, którzy tankowali na stacjach Shell, otrzymywali bon rabatowy na zakupy w sklepach Lidl. Z kolei Biedronka w magazynie "Moje smaki życia" zamieściła kupony, które dawały maksymalną zniżkę na 102 zł przy zakupach w tej sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.