Mango chce zwiększyć udział sprzedaży e-commerce z 15 do 20 proc.

Property News 9 kwietnia 2019 10:56

Mango otwiera nowe centrum innowacji cyfrowej. Celem firmy jest zwiększenie wzrostu e-commerce i rozwijanie wielokanałowych projektów planowanych na najbliższe lata.

- Firma pragnie zostać cyfrowym liderem na rynku mody i motorem zmian w branży, a do tego konieczne jest zatrudnienie nowych talentów w strategicznych obszarach. MANGO jest w procesie transformacji cyfrowej i poprzez wdrażanie innowacji technologicznych ulepszamy różne procesy - komentuje Elena Carasso, dyrektor działów online i klienta. - Aktualnie firma działa i rozwija się w sferze cyfrowej zarówno poprzez innowacje w kanałach sprzedaży, jak i korzystanie z big data i chmury, co przynosi korzyści w obszarach związanych z zarządzaniem firmą, od dystrybucji po HR — dodaje Carasso.

Mango prowadzi sprzedaż online w 83 krajach. W 2017 roku sprzedaż za pośrednictwem tego kanału wzrosła o 15,4 proc. i osiągnęła kwotę 339,2 mln euro, co stanowi 15,5 proc. całkowitych obrotów firmy. Celem firmy jest osiągnąć 20 proc. w najbliższym czasie.

Przeczytaj także:

Mango zostało założone w 1984 roku i dzisiaj należy do grona największych firm modowych na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, dysponuje rozbudowaną siecią sklepów o łącznej powierzchni przekraczającej 800 tys. mkw. w ponad 110 krajach. W centrum projektowym „El hangar” w Palau-solità i Plegamans co roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów zaprojektowanych zgodnie z trendami sezonu. Firma zakończyła rok 2017, osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,194 miliarda euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    7,37

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.