Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marcpol chce w 2015 roku otworzyć 40 sklepów, w 2014 powstały 4

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2014 12:07

Marcpol chce w 2015 roku otworzyć 40 sklepów, w 2014 powstały 4

Marcpol planuje w 2014 roku uruchomienie około 40 nowych placówek. W planie jest także modernizacja wybranych sklepów. W sierpniu 2014 roku sieć zapowiadała uruchomienie 25 placówek w ciągu najbliższych miesięcy. Dotychczas sieć uruchomiła 4. sklepy, a jednocześnie 11 sprzedała sieci Biedronka. Zgodnie z danymi ze strony Marcpol-u na rok 2014 zaplanowanych było 17 otwarć, w tym w Bełchatowie, Stanisławowie, Milanówku czy Suchym Lesie. Lokalizacje te jednak nie ruszyły.

„Naszym celem jest umocnienie pozycji w obsługiwanych regionach oraz dotarcie do nowych klientów, którzy dotychczas nie mieli możliwości korzystania z naszej oferty. Aktualnie na 2015 r. mamy zaplanowane uruchomienie 39 nowych lokalizacji. Ta liczba może się jeszcze zwiększyć jeśli znajdziemy odpowiednie miejsca pod kolejne placówki" - powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A.
W przyszłym roku nowe sklepy będą otwierane na terenie całego kraju, przy czym najwięcej powstanie w Warszawie i jej okolicach. MarcPol ze swoją siecią w coraz większym stopniu będzie rozwijał się także w zachodniej części naszego kraju. W planie jest otwarcie supermarketów m.in. w Poznaniu, Swarzędzu czy Szamotułach. Według aktualnych ustaleń na 2016 r. zaplanowane jest na razie uruchomienie 17 nowych sklepów.

Poza rozwojem sieci handlowej MarcPol zamierza również modernizować swoje obecne placówki. - Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Dlatego część z nich, szczególnie tych najstarszych, będziemy modernizować zgodnie z aktualnym standardem i wystrojem - dodała Iwona Zarucka.  

MarcPol S.A. powstał w 1988 roku. Obecnie liczy 60 placówek, z czego 33 działają w Warszawie. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kris 2014-12-16 21:38:20

    ciekawy artykuł .Zwłaszcza ,że 2014 się kończy .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.