Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

MarcPol doszedł do 60 placówek w sieci

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2014 20:11

17 września sieć Marcpol otworzy w Turku nowy supermarket, a w następnych zapowiada planuje otwarcia kolejnych co najmniej 20 placówek. Supermarket w Turku będzie o powierzchni nieco ponad 1,4 tys. mkw. Będzie to pierwsza placówka MarcPol w tym mieście i jednocześnie 60. w ramach całej sieci. Oznacza to, ze od początku roku firma uruchomiła jedynie 4. placówki. Jednocześnie w tym roku firma sprzedała 9 placówek Biedronce, zaś w 2011 - 11 sklepów. W ten sposób na przestrzeni 3 lat łącznie sieć pozbyła się 20 placówek.


- Nowy supermarket w Turku będzie najdalej na zachód wysuniętą placówką naszej sieci. Systematycznie poszerzamy zakres działania, tak aby objąć zasięgiem cały kraj - powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol SA.
Obecnie większość sklepów sieci MarcPol znajduje się w centralnej i północno-wschodniej części  Polski. MarcPol zakłada otwarcie w najbliższym czasie kolejnych placówek.
- W nadchodzących miesiącach planujemy uruchomienie co najmniej dwudziestu kilku nowych lokalizacji. Tempo naszej ekspansji w kolejnych okresach będzie przyspieszać - mówi wiceprezes MarcPol.
MarcPol SA powstał w 1988 roku. Obecnie sieć liczy 60 placówek. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi..

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.