Marka Barmańska startuje z nową kampanią

Autor: pr 31 maja 2017 14:38

Marka Barmańska inauguruje nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w naszym kraju domówkę: Barmańska Big Before. 9 czerwca na terenie całej Polski w tym samym czasie odbędzie się 1000 zorganizowanych przez Ambasadorów Barmańskiej imprez z przewidywanym udziałem 35 tysięcy uczestników. Komunikacja wydarzenia prowadzona będzie na stronie beforebarmanskiej.pl oraz na funpage’u na FB.

Barmańska inicjuje dobrą zabawę i umożliwia ją dzięki doskonale zbalansowanym proporcjom soczyście owocowych smaków i alkoholu. Kampania komunikacyjna brandu kierowana jest do młodych, pełnoletnich osób.

Marka Barmańska chce inspirować i z pomocą największej w Polsce domówki – zainaugurować nadchodzący sezon letni oraz nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu spółki Jantoń. – W prowadzonych działaniach chcemy skupić się na budowaniu świadomości brandu i jego wartości w grupie docelowej, a także poszerzaniu trialu Barmańskiej, a szczególnie jej dwóch wprowadzonych w tym roku smaków: melona i arbuza.

Marka obecnie pozyskuje Ambasadorów, którzy będą organizatorami Big Before. Każdy z nich otrzyma Before Pack z imprezowym niezbędnikiem, zawierającym m. in. folder z instrukcjami oraz zestaw inspiracyjny z opisem zabaw i zadań dla uczestników Big Before.
Kampania komunikacyjna „Lepiej nie można zacząć…” będzie prowadzona w mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży. Strategię komunikacji marki przygotowała Agencja PANKOWALSKI.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.