Marka Bebilon 2 promuje w kampanii formułę nowej generacji

Autor: pr 3 kwietnia 2019 11:03

Marka Bebilon 2 promuje w kampanii formułę nowej generacji Fot. materiały prasowe

Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy – Bebilon 2 z Pronutra – ADVANCE, w której prezentuje także nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną produktów.

W działaniach o charakterze 360° marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie.

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach TVN. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online, obejmująca YouTube i VOD oraz social media.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w social media, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    2,64

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.