Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Bering chce umocnić swoją pozycję w Polsce

Autor: pr 13 października 2014 13:59

Duński producent zegarków i biżuterii BERING Group ApS nabył 100% udziałów w firmie „New Setup Sp. z o.o.”, która dotychczas była jego polskim dystrybutorem. Nazwę firmy zmieniono na „Bering Time Sp. z o.o.”. Robert Obrębski został mianowany nowym dyrektorem naczelnym w Polsce.

Zabiegi te mają na celu umocnienie relacji z kluczowymi klientami i niezależnymi sklepami w kraju, zwiększenie liczby przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z dużymi klientami, zorientowanymi na współpracę z producentami oraz dalszy rozwój obecnej już półtora roku na rynku marki BERING.

Po udanym i szybkim wejściu na rynek zaledwie cztery lata temu marka BERING jest obecna w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, Stanach Zjednoczonych i ponad 30 innych krajach na całym świecie.

Po półtora roku jej pozycja ugruntowała się także w Polsce. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepu BERING w jednym z największych centrów handlowych w centrum Warszawy. Dystrybucją na cały kraj zajmują się partnerzy detaliczni. Zarząd BERING dostrzega w firmie BERING Time Sp. z o.o. duży potencjał, który zagwarantuje dalszy wzrost udziału marki w tym rynku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.