Marka Briju w galeriach Rank Progress

Autor: pr 13 listopada 2015 10:51

Producent biżuterii BRIJU dołączył do grona najemców inwestycji planowanych przez Rank Progress SA. Salony jubilerskie zostaną otwarte w galeriach w Wejherowie i Kołobrzegu.

Salony BRIJU pojawią się w dwóch centrach handlowych, które Rank Progress SA planuje zrealizować w Wejherowie, lokal o powierzchni 76 mkw. oraz w Kołobrzegu – salon o powierzchni najmu 67 mkw.

Galeria handlowa w Wejherowie będzie liczyć 21 tys. mkw. powierzchni całkowitej i ponad 14 tys. mkw. powierzchni najmu. W przygotowywanym obiekcie znajdzie się ok. 60 lokali, w tym market spożywczy, market RTV/AGD oraz butiki odzieżowe, punkty handlowe oraz usługowe i strefa Food Court. 

Centrum handlowe w Kołobrzegu usytuowane będzie w południowej części miasta. W przygotowywanym obiekcie znajdą się między innymi: market budowlany, elektromarket, operator spożywczy oraz 50 lokali handlowo-usługowych. 

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2015 r. BRIJU osiągnęła 404,8 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost o 47,4% względem porównywalnego okresu w roku ubiegłym. Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 74,1% r/r i wyniósł 13,9 mln zł.

W segmencie surowców Grupa osiągnęła 388,8 mln zł przychodów (wzrost o 46,5% r/r) i 21,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży (wzrost o 39,8%), natomiast w segmencie wyrobów jubilerskich przychody wyniosły 16,0 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży 6,7 mln zł, co oznacza wzrost r/r o odpowiednio 76,2% i 143,8%.

W III kw. własna sieć sprzedaży powiększyła się o trzy nowe sklepy i na koniec września liczyła 21 salonów. W IV kwartale zostało otwartych 5 kolejnych salonów. - Razem z dzisiejszymi otwarciami działa 26 sklepów BRIJU, a do końca roku będzie ich 30 – dodał Piotrowski.

W tym roku zostały otwarte salony m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy i Płocku. W przyszłym roku BRIJU zamierza otworzyć podobną ilość sklepów, co w roku bieżącym. Wśród miast, w których w 2016 roku zostaną otwarte nowe salony są m.in. Kołobrzeg, Mielec, Głogów i Września.

- Obecnie pracujemy nad kolejnymi umowami, już w tym momencie mamy wynegocjowane umowy na lokalizację ok. połowy nowych sklepów. Rozwijamy się zarówno w dużych miastach, które mają większy potencjał sprzedażowy, jak i w mniejszych, gdzie koszty funkcjonowania sklepów są niższe, a ich rentowność jest szybciej osiągana – dodał Przemysław Piotrowski.

Na sezon przedświąteczny zaplanowano pierwszą ogólnopolska kampanię marketingową.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.