Marka Galeo stawia na interaktywność i bliski kontakt z klientami

Autor: pr 17 marca 2016 12:20

Galeo wdraża nową strategię marketingową stawiając na interaktywność i bliski kontakt
z klientami. W ramach pierwszej odsłony działań na 2016 rok marka uruchomiła właśnie profil na portalu Facebook.

Smaczne i zdrowe gotowanie dla swojej rodziny oraz troska o domowy budżet wymaga dużego doświadczenia i kreatywności. Z takim zadaniem może poradzić sobie tylko Mistrzyni Domowej Kuchni, do której swoją komunikację kieruje Galeo. 

Ideą przyświecającą marce, w portfolio której znajdują się przyprawy jednorodne, zioła, mieszanki przyprawowe i dodatki spożywcze, jest stworzenie społeczności świadomych konsumentek lubiących gotowanie oraz stawiających na korzystną relację ceny do jakości. Miejscem spotkań Mistrzyń Domowych Kuchni ma stać się w pierwszej kolejności strona na Facebooku dostępna pod adresem www.facebook.com/Przyprawy.Galeo. Można na niej znaleźć m.in. pomysły na codzienne menu, przepisy na smaczne i proste dania, ciekawostki o ziołach i przyprawach oraz triki kuchenne.

Plany marketingowe Galeo na 2016 rok oprócz uruchomienia fanpage’a oraz planowanego uczestnictwa w eventach z ekipą Mistrzyń Domowych Kuchni Galeo, obejmują również
stworzenie nowej strony marki. Dodatkowo w kwietniu i maju przeprowadzona zostanie ogólnopolska loteria dla konsumentów, wsparta reklamą w magazynach „Moje Gotowanie”, „Dobre Rady” oraz „Przyślij Przepis”, materiałami POS w miejscach sprzedaży oraz internetową kampanią bannerową. Ważnym elementem strategii jest również komunikacja z mediami, którą prowadzi agencja JBcomm, odpowiedzialna także za kreację fanpage’a oraz jego moderowanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,88

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.