Marka Gatta skorzysta z usług marketingu sensorycznego

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2013 10:23

Mood Polska nawiązała współpracę z firmą Gatta. Umowa przewiduje obsługę muzyczną oraz aromatyzację dziesięciu wybranych salonów firmowych tej marki.

Celem przedsięwzięcia, jest utworzenie nowego i w pełni spersonalizowanego brandu sensorycznego dla marki Gatta.

Dziesięć salonów firmowych należących do Gatta otrzyma od Mood Polska urządzenia multimedialne MV3 z dyskami twardymi, na których będzie zapisany program muzyczny. Dodatkowo, w wytypowanych lokalizacjach, rozpylany będzie jednolity zapach specjalnie dobrany dla marki Gatta i jej grupy docelowej.
Projekt dotyczy takich lokalizacji jak: Arkadia Warszawa, Klif Gdynia, Promenada Warszawa, Galeria Krakowska, Plaza Lublin, Galaxy Szczecin, Galeria Łódzka, Magnolia Park Wrocław, Manufaktura Łódź oraz Silesia City Center.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • multimarket 2013-09-02 14:59:28

    Bardzo szeroką kolekcję hitowych marketingowych zapachów można zamówić na aromadesign.com.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.