PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Marka Kamis zainaugurowała świąteczną kampanię

Autor: pr 19 listopada 2019 12:53

Marka Kamis 18 listopada zainaugurowała świąteczną komunikację pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w Internecie oraz telewizji. Projekt uwzględnia także działania z zakresu influencer marketingu, a także konkurs aktywacyjny, promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Bezpośrednią inspiracją do powstania motywu przewodniego świątecznej komunikacji, jest ostatnia kampania marki „Dokładnie taki smak”. Za jej pośrednictwem, Kamis pokazał konsumentom, jak wygląda proces pozyskiwania przypraw, które trafiają na sklepowe półki. Ścisła współpraca z lokalnymi dostawcami w połączeniu z kompleksowymi badaniami, stanowią gwarancję jakości oraz  smaku wszystkich produktów w portfolio marki. 

W ramach kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” zaplanowano również działania w przestrzeni mediów społecznościowych. Do współpracy zaproszono Influencerów, dla których kulinaria – opisywanie wrażeń smakowych, emocji, które niesie gotowanie, produktów, na bazie których powstają potrawy - stanowią centrum zainteresowań. Jasiek Kuroń, Zosia Cudny czy Kinga Paruzel, za pośrednictwem kanałów SoMe opowiedzą o swoich świątecznych smakach – zgodnie z pielęgnowanymi w rodzinie tradycjami, a także w relacji do regionu Polski, z którego pochodzą.

Na kanwie zebranych od Influencerów testimoniali powstanie e-book świątecznych przepisów, zbierający wszystkie rodzinne sekrety i regionalne tradycje. E-book zostanie umieszczony na stronie marki Kamis.

Kampanii będzie towarzyszył konkurs realizowany za pośrednictwem serwisu Instagram. W nawiązaniu do aktywności zaproszonych Influencerów, Użytkownicy zostaną poproszeni o zamieszczenie zdjęć swoich świątecznych potraw, przygotowanych zgodnie z tradycyjnym, rodzinnym przepisem. Do odpowiednio oznaczonego zdjęcia - @Kamis #Dokładnietakismak, należy dołączyć kilka słów o tym, jak uzyskuje się „Dokładnie taki smak” lub jaki składnik sprawia, że potrawa ma „Dokładnie taki smak”. Więcej informacji na temat konkursu pojawi się na profilu Instagram marki Kamis. 

Koncepcję kreatywną kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” opracowała agencja Insignia. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wspólnie z PAPAYA Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Starcom Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.