Marka Krakuski wystartowała z nową platformą komunikacji w ramach nowej strategii

Autor: pr 16 listopada 2017 11:59

Marka Krakuski, lider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, należąca do firmy Bahlsen wprowadziła nową platformę komunikacji będącą elementem nowej strategii marek.

Działania w ramach kampanii 360°, uwzględniające ATL oraz BTL mają być mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach (TV, Internet, Social Media) oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po wprowadzeniu na rynek produktów w odświeżonej grafice i powiększonych gramaturach,   elementem nowej strategii marki.

6 listopada ukazał się premierowy spot TV, który zainaugurował wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii przewodnikiem po świecie Krakusków jest nowy Brand Hero marki – nowoczesny cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.

W ramach prowadzonych działań marka Krakuski zakłada, że dotrze ze swoim przekazem do ponad 90 proc. kobiet w wieku 25 – 49 lat.

Kampania reklamowa jest kolejnym elementem nowej strategii marki – implementowanej w rynku od kilku miesięcy.  Od sierpnia na sklepowych półkach flagowe produkty marki jak m.in. Duelki, Serduszka, Deserowe, czy Maślane, dostępne są w zupełnie nowych odświeżonych opakowaniach i powiększonych gramaturach, które wychodzą naprzeciw potrzeb konsumentów oczekujących swoich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.