Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Królewskie podkreśla związek z Warszawą

Autor: wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2016 13:48

Marka Królewskie podkreśla związek z Warszawą Fot. mat.pras.

Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.

Point of View przygotowała profil marki w Facebooku pod adresem facebook.com/piwokrolewskie i jest odpowiedzialna za jego prowadzenie. Ma on wyróżniać się komunikacją osadzoną bardzo mocno w kontekście Warszawy. Królewskie nie miało do tej pory oficjalnego fanpage’a w Facebooku.

Profil ma być prowadzony z przymrużeniem oka i lekką dwuznacznością nawiązującą do "piwnego momentu" w codziennym życiu konsumenta. Dopełnieniem każdego postu jest claim marki: „Tak smakuje Warszawa”.

Agencja przygotowała również nową odsłonę strony www.krolewskie.pl, która pełni rolę huba grupującego wszystkie aktywności marki w sieci, oraz stronę towarzyszącą trwającej obecnie promocji konsumenckiej Królewskiego: www.krolewskie.pl/loteria. Na stronie można sprawdzić zasady promocji, a także znaleźć na interaktywnej mapie sklepy biorące udział w loterii promocyjnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Marka Królewskie włącza się w ten sposób w obchody 100-lecia warszawskiej Legii, której jest sponsorem od 2004 r. Do wygrania w loterii są m.in. koszulki meczowe Legii. Akcja potrwa do połowy listopada.

Point of View odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie dużej aktywacji, związanej z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy ( http://www.mojawawa.krolewskie.pl ) – agencja zajęła się przygotowaniem całego projektu w sieci Internet, obsługą konkursu oraz towarzyszącą mu kampanią digital. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zadaniem uczestników jest dodawanie ciekawych, nieoczywistych i wyjątkowych miejsc na mapie nieoficjalnej Warszawy (wystarczy wskazać miejsce na mapie, określić kategorię miejsca i dodać krótkie uzasadnienie, dlaczego to miejsce powinno znaleźć się w zestawieniu). Użytkownicy mają do wyboru 5 kategorii miejsc: Trochę kultury, Tego nie wie nikt, Na świeżym powietrzu, Kultowe miejsca, Warszawskie symbole.

Codziennie trzy najciekawsze zgłoszenia nagradzane są czteropakami piwa Królewskie z otwieraczami, co tydzień autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń otrzymują bilety kwartalne ZTM, a na zakończenie wybrane zostaną także trzy najlepsze zgłoszenia w całym konkursie - ich autorzy otrzymają nagrody w postaci lotu helikopterem nad Warszawą, wraz z osobą towarzyszącą.

Pomysłodawcą akcji tworzenia mapy nieoficjalnej Warszawy jest agencja Roots PR, natomiast agencja Point of View osadziła ten pomysł w konkretnym rozwiązaniu digital. Media kupuje dom mediowy Starcom Mediavest. Akcję wspiera przygotowana przez Point of View kampania, wykorzystująca m.in. reklamy display, zwłaszcza w kanale mobile, oraz reklamę na Facebooku. Na zakończenie akcji zaplanowane jest stworzenie we współpracy z wydawnictwem Agora spacerownika, który zostanie dołączony do „Gazety Stołecznej”, warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej”.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.