Marka Lay's wspiera sprzedaż konkursem

Autor: pr 9 października 2018 12:08

Marka Lay's wspiera sprzedaż konkursem Fot. materiały prasowe

Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić paczkę Lay’s z bannerem promocyjnym, odwiedzić stronę www.nagrodyzlays.lays.pl, wybrać preferowaną nagrodę, wykonać zadanie konkursowe i zarejestrować znajdujący się wewnątrz paczki kod promocyjny. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu pomysłowej grafiki za pomocą specjalnego kreatora, dostępnego na stronie konkursowej oraz udzieleniu oryginalnej odpowiedzi na pytanie przypisane do danego etapu konkursu. W konkursie można brać udział codziennie.

Każdego dnia uczestnicy zabawy grają o jedną z sześciu różnych nagród przypisanych do danego etapu konkursu. W czasie pięciu 2- tygodniowych etapów można wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. aparaty Instax, drony Overmax, głośniki JBL, longboardy, kamery sportowe, plecaki miejskie, hulajnogi, karty Cinema City Unlimited, walizki podróżne Wittchen, zegarki, bony do sklepów internetowych oraz wiele innych. Codziennie również jeden ze zwycięzców mini konkursu wygrywa dodatkowo nagrodę specjalną – iPhone 8. Łączna pula nagród to aż 490 o łącznej wartości blisko pół miliona złotych.

Hasło przewodnie konkursu, „Które Lay’s dziś wybierasz?”, zachęca do wyboru danego smaku chipsów w zależności od sytuacji. 

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji i kanałach digital, w tym YouTube, Ipla oraz Player (linki do filmu 1 oraz filmu 2). Wsparcia poszczególnym etapom konkursu udzielać będą także influencerzy, tacy jak Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy.

Zwiększoną widoczność konkursu w punktach sprzedaży zapewnią nowoczesne rozwiązania wizualne, obejmujące odpowiednio oznakowane stojaki produktowe, niestandardowe wyspy, owijki i narożniki paletowe, cenówki, wobblery a także tzw. shelfstoppery, czyli elementy zachęcające konsumentów do zatrzymania się przy półce.

Za strategię digital, koncept kreatywny, landing page, kampanię we wszystkich mediach społecznościowych Lay's i współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R Poland, która wraz z agencją MAKATA zrealizowała sesję zdjęciową do kampanii. Autorem zdjęć do sesji jest Damian Jaroszek. Spoty TV przygotowane zostały przez agencję BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,67

  • Min

    0,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.