Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Lipton z konkursem dla młodych konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2016 13:51

29 marca 2016 ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label,które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu.

Akcja Jeloł! Pisz&Love to zabawa konkursowa zainicjowana z myślą o młodej grupie konsumentów.

Każdy kto ma ochotę dołączyć do akcji Jeloł! Pisz&Love powinien wejść na stronę www.piszandlove.pl i stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów skojarzenia, innowacyjność. Poza tym wszelkie stylistyczne i językowe chwyty są dozwolone. Ograniczenie jest tylko jedno - hasło powinno się zamknąć w 60 znakach. Tyle bowiem można zmieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label, a taka publikacja będzie jedną z nagród dla najlepszych 100 haseł w akcji. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton.

Akcja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Od chwili uruchomienia platformy konkursowej zarejestrowało się już ponad 3536 osób. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca.

Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, Internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej www.piszandlove.pl powierzono agencji Lubię to – linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz koncepcję
i koordynację działań z influencerami odpowiada Dom Mediowy Mindshare.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.