Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Lurpak promuje się w programie klulinarnym

Autor: pr 5 maja 2016 12:31

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę.

Punktem centralnym kampanii jest dedykowany program telewizyjny marki Lurpak we współpracy ze stacją Kuchnia+ - o nazwie „AKCJA IMPROWIZACJA”. Program będzie się składał z ośmiu odcinków emitowanych co tydzień w piątki na antenie Kuchni+ o godz. 21.30. Twarzą kampanii oraz programu została Monika Dąbrowska – zwyciężczyni 2 edycji programu Hell’s Kitchen i szefowa kuchni w restauracji Endorfina. W każdym odcinku pojawiać się będą goście specjalni blogerzy kulinarni, osoby ze świata biznesu i sztuki, którzy dzielą pasję gotowania. Każdy odcinek to rywalizacja pomiędzy prowadzącą program Moniką a zaproszonym gościem. Rywalizacja będzie polegać na przygotowaniu wykwintnego dania z wybranych składników znajdujących się w specjalnym pudełku tzw. Magic Box.

Równolegle do programu przygotowany został konkurs, w którym nagrodą główną jest możliwość udziału w ostatnim odcinku programu. Zadaniem uczestników jest wysłanie przepisu na autorskie danie z wykorzystaniem masła Lurpak wraz ze zdjęciem oraz uzasadnienie dlaczego zasługuje na nagrodę. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone udziałem w finale oraz możliwością rywalizacji o 15 tys. zł.

Od połowy kwietnia Działania mediowe w kampanii obejmują emisję 30’’ oraz 15’’ spotów w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. W sieci kin Multikino oraz Helios pojawią się 60” spoty. Działania w internecie obejmują kampanię w modelu programmatic oraz działania display w modelu performance. Na potrzeby programu stworzono dedykowany mu fanpage. W wybranych tytułach prasowych Burda m.in. Claudia, Gala, Moje Gotowanie pojawią się reklamy prasowe.

Za przygotowanie kampanii w tym pomysł, strategię oraz realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z iProspect, Amnet oraz Lubie to – linked by Isobar. Za koncept kreatywny oraz kreacje spotów odpowiada W&K London.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.