Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Mola z nowym designem

Autor: pr 19 maja 2016 09:25

Marka Mola z nowym designem Fot. Czteryczwarte

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marek Mola. Efekty rozpoczętej w 2014 roku współpracy możemy oglądać na półkach sklepowych.

Mola to znana na polskim rynku marka ręczników papierowych, papieru toaletowego i chusteczek. W 2014 roku rozpoczęły się prace nad unowocześnieniem jej wizerunku, obejmujące zmianę portfolio i odświeżenie logotypu. Rebranding dotyczył także Tento, czyli marki będącej odpowiednikiem Moli, ale na rynkach Czech, Słowacji i Węgier.

Zadaniem Czteryczwarte było zaprojektowanie opakowań ręczników papierowych i papierów toaletowych dla obu marek. Miały one podkreślać zarówno właściwości pojedynczych produktów, jak i nadrzędną ich cechę, czyli wytrzymałość, a także być zgodne z nową strategią komunikacyjną marki, wyrażoną hasłem „Mamy sposób na każdy Ups!”.

Aby wyróżnić markę Mola na półce zdecydowano się na nowoczesny design oparty na dużych, wyrazistych płaszczyznach kolorystycznych. Zrezygnowano także z brand hero infantylizującego markę i zastosowano komunikację ikonograficzną podkreślającą atrybuty funkcjonalne poszczególnych produktów.

Stworzone opakowania przyciągają uwagę na półce i w pełni realizują założenia strategiczne marki, czego dowodem są pozytywne wyniki badań konsumenckich oraz wzrost sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.