Marka Montblanc przekształca swoje sklepy koncepcyjne

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2016 10:11

Marka Montblanc przekształca swoje sklepy koncepcyjne Fot. mat.pras.

Ponad 500 salonów sprzedażowych Montblanc znajdujących się na całym świecie (także w Polsce), otrzyma zintegrowane systemy marketingu audiowizualnego zaprojektowane przez Mood Media.

W ramach wdrożenia firma Mood Media odpowiedzialna jest za instalację rozwiązań wideo. Ponadto, eksperci Mood przygotowali program muzyczny, który oddaje specyfikę i charakter marki Montblanc.

Proces instalacji rozpoczął się już kilka miesięcy temu. Zakończenie wdrożeń we wszystkich salonach Montblanc, planowane jest nie później niż do końca 2016 roku. W każdym butiku zainstalowany zostanie system digital signage, który tworzy interakcję z klientami i jednocześnie wspiera sprzedaż wybranych produktów podkreślając przy tym historię marki Montblanc: zsynchronizowane ekrany multimedialne prezentujące produkty Montblanc, ekran dotykowy umożliwiający klientom dostęp do aplikacji mobilnej Montblanc IOS, dodatkowy ekran prezentujący wiedzę zegarmistrzowską i dziedzictwo marki Montblanc.

Ponadto w witrynie sklepowej flagowego salonu Montblanc w Hamburgu, zainstalowano ogromny wyświetlacz (wym. 4860 x 1372 mm) wykonany z ośmiu zsynchronizowanych ekranów 55".

Projektanci Mood Media wyselekcjonowali specjalny repertuar dźwiękowy dla Montblanc oparty na dwóch kluczowych wartościach marki: luksus i nowoczesność.

Marka Montblanc specjalizuje się w produkcji luksusowych instrumentów piśmienniczych, zegarków, galanterii skórzanej, biżuterii oraz perfum.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,50

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.