Marka Optima ruszyła z konsumenckim konkursem

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2019 09:53

Marka Optima ruszyła z konsumenckim konkursem Fot. materiały prasowe

29 marca br. ruszył konkurs Wyzwanie Optima – akcja, która ma na celu zachęcenie jak największej liczby osób z podwyższonym cholesterolem do jego obniżenia, a jednocześnie pokazania, jak w łatwy sposób można zmieniać nawyki żywieniowe.

Konkurs oparty został na formule „challenge”, czyli zobowiązania do podjęcia konkretnego działania. Przedstawiając przykłady różnych osób biorących udział w konkursie, marka chce zmotywować do działania i zachęcić Polaków do starań o właściwą dietę i zmianę stylu życia, których efektem będzie obniżenie cholesterolu we krwi. 

Osoby pełnoletnie, które chcą zmierzyć się z własnym cholesterolem, powinny zgłosić się na stronie www.optymalnewybory.pl/wyzwanie/. Organizator po otrzymaniu zgłoszenia, przesyła kwestionariusz do wypełnienia bezpośrednio na adres email. Po jego uzupełnieniu, jury konkursowe wybiera 100 osób do kolejnego etapu. Zakwalifikowani uczestniczy otrzymają możliwość skorzystania z badań analitycznych krwi, mających na celu sprawdzenie profilu lipidowego, który pokaże aktualny poziomu cholesterolu oraz jego frakcje. Badanie cholesterolu można wykonać nawet samodzielnie

w domu, za pomocą testu z apteki, jednak niewiele osób jest świadomych tego, że lipidogram jest najbardziej skutecznym wskaźnikiem określającym poziom cholesterolu całkowitego.

Aby pokazać jak łatwo można zmienić nawyki, uczestnicy otrzymają od lekarza i dietetyka zalecenia do stosowania na trzy kolejne tygodnie. Przekazane Optitriki będą dotyczyły m.in. zaleceń do spożywanych tłuszczy, w tym „darmowe” opakowania margaryny Optima Cardio. Tego typu margaryny wzbogacane w sterole roślinne, należą do żywności funkcjonalnej, czyli posiadającej szczególne właściwości prozdrowotne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,02

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.