Marka Oreo dzięki konsumentom chce się znaleźć w Księdze Rekordów Guinnessa

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 10:27

Już za kilka dni miłośnicy marki ciastek Oreo na całym świecie podejmą próbę ustanowienia rekordu, który na zawsze może zapisać się w Księdze Rekordów Guinnessa. Ich celem jest oznaczenie w ciągu 24 godzin jak największej liczby wpisów "Lubię to" na profilu marki na portalu Facebook.

Do bicia rekordu Guinessa dołączyć może każdy, również polscy konsumenci, z myślą o których marka zadebiutowała w Polsce w styczniu 2011 roku.

Próba bicia rekordu Guinessa rozpocznie się we wtorek 15 lutego br., o godzinie 9.00. Zgodnie z regulaminem Księgi Rekordów Guinessa w tej kategorii, fani Oreo będą musieli dokonać co najmniej 45 tys. wpisów "lubię to", aby zdobyć tytuł i zapewnić Oreo miano „najbardziej lubianego" ciastka na świecie.



Polscy internauci również będą mieli szansę przyłączyć się do tej akcji. Kampania kierująca ich na profil Oreo ruszy 15 lutego br. o godzinie 15:00 i potrwa 24 godziny. Głównym celem kampanii będzie wygenerowanie jak największej liczby kliknięć a co za tym idzie przekierowanie jak największej liczby osób na funpage Oreo na Facebooku. Służyc będą temu interaktywne billboardy reklamowe na takich stronach jak facebook.pl, onet.pl, pudelek.pl, wp.pl czy na platformie Gadu-Gadu, zachęcające do "polubienia" postu, a co za tym idzie przyłączenia się do bicia rekordu Guinessa z Oreo.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7053
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.