Marka Posti przeszła rebranding

Autor: dlahandlu.pl 28 września 2015 12:13

Marka Posti przeszła rebranding Marka Posti odświeża wizerunek, fot. mat.pras.

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa.

Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty.

- Zmiany, które wprowadziliśmy mają na celu odświeżenie wizerunku marki i zharmonizowanie ze sobą opakowań różnych rodzajów naszej herbaty – tłumaczy Dawid Błaszczyk, marketing manager POSTI. – Nowy logotyp w połączeniu ze zmodyfikowanym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość, która mimo, że zauważalnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych produktów, zachowuje pewną ciągłość estetyki charakterystycznej dla POSTI.

Herbaty POSTI w nowym wydaniu to również udoskonalone receptury, starannie skomponowane przez kipera POSTI. W stu procentach naturalne, doskonale znane Polakom dodatki do herbat czarnych, takie jak cytryna czy sok malinowy, doskonale podkreślają i uzupełniają ich smak. Marka stawia również na lokalne surowce. Owoce i zioła wykorzystywane do produkcji herbatek POSTI pochodzą ze starannie wyselekcjonowanych polskich upraw. Kiper POSTI odpowiada również za selekcję surowców oraz kontrolę jakości na każdym etapie przygotowywania produktów.

Przeczytaj także:

Wprowadzeniu marki POSTI w nowej odsłonie towarzyszyć będą animacje i degustacje, połączone z akcją edukacyjną dla konsumentów. Dzięki materiałom przygotowanym przez kipera POSTI, konsumenci poznają tajniki parzenia herbaty, a także ciekawostki i jej alternatywne zastosowania.

Kreację wszystkich opakowań przygotowała agencja TANGO z Łodzi.

Produkty POSTI w nowej odsłonie trafią do sprzedaży już 1 października 2015:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • JAREK 2015-09-28 19:50:48

    BARDZO DOBRE HERBATY . MOIM ZDANIEM BIJĄ LIPTONA I TETLEY NA GŁOWĘ JAKOŚCIĄ I CENĄ .TAM JEST DOBRY MARKETING I REKLAMA A W POSTI JAKOŚĆ .I CENA

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6447

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.