Marka Princessa partnerem kinowego hitu „Planeta Singli”

Autor: pr 20 września 2018 10:39

Marka Princessa partnerem kinowego hitu „Planeta Singli” Fot. materiały prasowe

Marka PRINCESSA, należąca do Nestlé, w ramach kampanii promocyjnej nowego produktu - wafelka PRINCESSA Salty Caramel - została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu „Planeta Singli”.

Premiera filmu „Planeta Singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nową, limitowaną edycją wafelka będzie można cieszyć się już kilka tygodni wcześniej.

Kooperacja marki PRINCESSA z produkcjami „Planeta Singli 2” i „Planeta Singli 3” to pierwsza w Polsce tak szeroko zakrojona współpraca brandu z twórcami filmowymi. Podjęte działania nie ograniczają się bowiem tylko do klasycznie rozumianego product placementu. Od samego początku wszelkie aktywności marketingowe były projektowane razem z producentem filmów jako wsparcie 360 dla marki, dedykowanego produktu, ale i także dla samego filmu. Twarzą marki PRINCESSA została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się Agnieszka Więdłocha. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych, osadzonych w filmowej konwencji, których głównymi bohaterkami jest gwiazda filmu oraz wafelek Princessa Salty Caramel. Dla fanów marki i „Planety Singli” zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już w połowie września, a jego laureaci wezmą udział w uroczystej premierze filmowej zaplanowanej na 5 listopada. Zwycięzcy konkursu będą gośćmi honorowymi premiery, z którymi gwiazdy produkcji spotkają się tym razem na… błękitnym dywanie. Marka PRINCESSA była obecna na planie od samego początku prac nad filmem – już niedługo również konsumenci „zajrzą za kulisy” za pośrednictwem kanałów social media brandu.

Sam wafelek zadebiutuje w sklepach jako edycja limitowana oznaczona logotypem „Planety Singli”. Film był inspiracją nie tylko do stworzenia opakowania, ale przede wszystkim - wyjątkowego smaku wafelka. PRINCESSA Salty Caramel jest jak miłość – czasem słodka, a czasem słona. I jak komedia romantyczna - wprawia w dobry nastrój. To pierwsza na polskim rynku marka kategorii wafli, która proponuje konsumentom tak oryginalną kombinację smaków. Nowa PRINCESSA to chrupiący wafelek oblany deserową czekoladą, który w środku kryje przyjemność w postaci karmelowego, słodko-słonego kremu.

Szerokozasięgowa kampania marki PRINCESSA zaplanowana od września 2018 do marca 2019 jest platformą do promocji nowego pozycjonowania marki pod hasłem „Można inaczej”. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.