Marka Semilac stawia na omnichannel i wybiera technologię Magento 2 Enterprise

Autor: dlahandlu.pl 24 listopada 2016 09:21

Semilac, jedna z najczęściej wybieranych marek kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji dłoni, zdecydowała się na unowocześnienie systemu sprzedaży online. To już kolejne wdrożenie na platformie Magento 2 Enterprise w Polsce. Za wprowadzenie nowych rozwiązań odpowiedzialna jest firma Bold Brand Commerce.

Marka Semilac należy do spółki Nesperta. Jej flagowy produkt – lakiery hybrydowe są pionierem w swojej kategorii. Rosnąca popularność marki oraz dynamiczny wzrost sprzedaży spowodował, że firma zdecydowała się wprowadzić głębokie zmiany w zakresie doświadczenia zakupowego oraz technologii.

– Przy tej skali biznesu nasz obecny system okazał się nieskuteczny. Dlatego przejście na nowy, lepszy silnik, było kwestią czasu. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które, po pierwsze, będzie realizować nasze teraźniejsze i przyszłe cele, a po drugie, zapewni strategiczne bezpieczeństwo rozwoju, również w kierunku omnichannel – mówi Grzegorz Szpakowski, wiceprezes w Nesperta Sp. z o.o.

Skalowalność i wydajność na korporacyjnym poziomie, ulepszona produktywność i ergonomia systemu oraz aż 4-krotnie szybsze, manualne tworzenie produktów w porównaniu do Magento 1 – to tylko część usprawnień, jakie Magento gwarantuje klientom.

– W przypadku wdrożenia dla marki Semilac szczególne znaczenie miało przygotowanie wysoko wydajnej architektury systemu w celu obsłużenia dużej ilości transakcji w skali miesiąca oraz licznych szczytów sprzedażowych – komentuje Borys Skraba, prezes zarządu Bold. – Dzięki elastycznej, modularnej architekturze Magento Enterprise 2 możemy w jeszcze większym stopniu wykorzystać możliwości sprzedażowo-marketingowe, czy integrację z social media – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.