Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Troll stopniowo znika z rynku

Property News 22 marca 2013 13:18

Na polskim rynku pozostało jeszcze około 20 samodzielnych sklepów odzieżowych Troll. Jak zapowiedział w rozmowie z Propertynews.pl Bogusz Kruszyński, wiceprezes spółki Redan SA, która rozwijała tę sieć, placówki te będą stopniowo znikać z rynku.

Sama marka Troll przeszła ewolucję. Jej oferta nie jest pomyślana jako coś, co ma zapełnić cały sklep, ale ma być uzupełnieniem dla oferty naszej sieci sklepów Top Secret - wyjaśnia Bogusz Kruszyński.

Coraz mniej na rynku jest też widoczna marka Drywash. - Drywash nie ma obecnie żadnych sklepów monobranżowych. Artykuły z metką Troll czy Drywash będą dostępne przede wszystkim w kornerach, gdzie można kupić także asortyment innych dostawców - podsumowuje.

Troll to ubrania dla młodych ludzi. Kolekcje pojawiają się w krótkich seriach. W ofercie są też dodatki, takie jak paski, torby, czapki, biżuteria, czy też buty.

Troll jest jedną z marek odzieżowych najdłużej obecnych na polskim rynku. Ma blisko dwudziestoletnią historię.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,59

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.