Marka Tymbark zachęca do akcji charytatywnej, wpłaci 100 tys. zł dla fundacji

Autor: pr 6 grudnia 2018 18:48

Marka Tymbark zachęca do akcji charytatywnej, wpłaci 100 tys. zł dla fundacji fot. materiały prasowe

Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami. W zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tysięcy złotych dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Użytkownicy Facebooka za pomocą aparatu w telefonie mogą korzystać ze specjalnych świątecznych filtrów, które można dodatkowo aktywować za pomocą wybranego gestu. A dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia. Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł dla fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń aż 100 000 złotych.

Świąteczny digitalowy koncept Tymbarku to połączenie najnowszej technologii Augmented Reality i rozpoznawania gestów z ideą robienia na Święta dobrych uczynków.

Akcja pod hasłem „ty to masz gest” zakończy się 21 grudnia 2018 r. lub w momencie zebrania docelowej kwoty 100 000 zł. Agencją odpowiedzialną za projekt jest GONG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,49

  • Śr

    1,78

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6261

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.