Marka własna odpowiada za 42,6 proc. sprzedaży w sieci Biedronka

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 24 kwietnia 2017 09:40

Marka własna odpowiada za 42,6 proc. sprzedaży w sieci Biedronka fot. shutterstock

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. sieć Biedronka wprowadziła do oferty 109 produktów pod marką własną, a sprzedaż towarów z marką własną odpowiadała za 42,6 proc. łącznej sprzedaży sieci.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. Biedronka powiększyła się o 7 sklepów netto (11 otwarć, 4 zamknięcia). Zmodernizowano również 40 placówek. Na inwestycje w Polsce wydano 49 mln euro, co oznacza połowę wszystkich środków zainwestowanych przez Jeronimo Martins w tym czasie.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Biedronka uruchomi w tym roku ponad 100 nowych sklepów.

Jak już pisaliśmy, marki własne, jako osobna kategoria produktowa, znajdują się obecnie w momencie kluczowym dla swojego dalszego rozwoju. W krajach takich jak Hiszpania czy Szwajcaria, ich udział wolumenowy w ogólnym rynku wynosi ponad 50 proc. W Polsce szacuje się, że co trzeci produkt tworzony jest właśnie pod marką własną.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Właściciel warzywniaka 2017-04-24 20:06:28

    Bardzo się ciesze że tak Portugalczyk kosi polski handel

    Bardzo popieram politykę państwa w tym kierunku ...

    Bardzo szybko nas nie będzie, polskich właścicieli sklepów

    Niedługo będę pracownikiem Biedronki a sklep sprzedam za ile się da. Tak dba się o swoich ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.