Marka YES notuje 20-proc. wzrost sprzedaży przez internet

Property News 14 lutego 2015 16:53

Marka YES notuje 20-proc. wzrost sprzedaży przez internet

Rola internetu na rynku luksusowej biżuterii rośnie bardzo dynamicznie. Liczba zamówień online, składanych na produkty marki YES, wzrosła w ub. roku o 20 proc. - mówi w rozmowie z portalem Propertynews. pl Joanna Pustkowska, dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej YES.

Polscy klienci coraz chętniej korzystają z zakupów online. - Nowoczesne media zdecydowanie zyskują na znaczeniu. Stają się dla nas już nie tylko elementem budowania marki, dają nam też możliwość budowania więzi z konsumentem i ekspansji w interesującym nas obszarze fashion - tłumaczy Joanna Pustkowska.

Jak podkreśla, wśród klientów marki Yes nadal są grupy wybierające tradycyjną sprzedaż, jednak przy obecnym tempie życia wielu stawia na internet, dlatego firma rozwija specjalne doradztwo internetowe.
Zdaniem Joanny Pustkowskiej ubiegły rok był dobry dla branży jubilerskiej. Największy wpływ na kondycję branży miały przede wszystkim dobre nastroje konsumentów, które przełożyły się na wzrost sprzedaży dóbr luksusowych. - Kiedyś Polacy wydawali zdecydowanie mniej pieniędzy na biżuterię, dziś jest ona nieodzownym elementem niemal każdej stylizacji. Dlatego zapotrzebowanie na tego rodzaju dobra luksusowe na przestrzeni chociażby ostatnich 10 lat, zdecydowanie wzrosło, a wraz z nim wydatki. Dzięki tej tendencji, jesteśmy usatysfakcjonowani z osiąganych wyników. Początek roku 2015 pokazuje nadal dobrą dynamikę sprzedaży - podkreśla Joanna Pustkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.