Marka Żywiec przypomina o swoim pochodzeniu w nowej kampanii

Autor: pr 5 września 2016 11:42

5 września rusza emisja nowego spotu telewizyjnego Żywca. W przypadające na ten rok 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, legendarna marka przypomina o swoim pochodzeniu.

Arcyksiążęcy Browar w Żywcu obchodzi w tym roku 160-lecie istnienia. W 1856 r. arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg zrealizował swoje wielkie marzenie i na wzgórzach żywieckich zbudował browar spełniający najwyższe wymagania. Czyste powietrze, tonące w zieleni otoczenie, krystalicznie czysta woda z górskiego strumienia - to właśnie naturalne walory Żywca dały impuls do powstania browaru. 

Od ponad półtora wieku w żywieckim browarze niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Nowy spot rozpoczyna kampanię celebrującą ten wyjątkowy jubileusz. W 30-sekundowej reklamie Żywiec przypomina historię swojego pochodzenia, zawartą w trzech wyjątkowych składnikach: tradycji, pasji i miejscu, tym samym nieprzerwanie od 160 lat.

Spot emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD. Za jego kreację odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, reżyserem jest Marcin Filipek, scenografię zrobił Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.